Stap 1: Producten selecteren In onze webwinkel kunt u producten bestellen door middel van de 'In Winkelwagen' knop. Wanneer u een product heeft gekozen wordt u direct doorgestuurd naar uw winkelmandje. Hier heeft u de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestel proces.
Stap 2: Inloggen of registreren Indien u al eerder geregistreerd heeft kunt u nu inloggen. Wanneer u nog niet eerder heeft geregistreerd kunt u direct uw gegevens invullen of via uw Facebook account dit automatische laten doen en op 'Registreer nu' klikken om verder te gaan met uw bestel proces.
Stap 3: Factuur- en leveringsadres Hier kunt u uw gegevens die u tijdens het registreren heeft ingevuld zien. Indien uw afleveradres hetzelfde is als uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer u een ander afleveradres wilt invoeren kunt u op 'Een ander afleveradres invoeren' klikken. Daar kunt u de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.
Stap 4: Verzendmethode Hier selecteert u welke verzendmethode u wilt gebruiken voor uw bestelling. Na het selecteren van de verzendmethode kunt u verder gaan met de bestelling. Stap 5: Betaalmethode U heeft hierbij de keuze uit: Betalen via iDEAL, Paypal of vooruitbetalen via bankoverschrijving.
Stap 6: Bestelling controleren en bevestigen Nu bent u aan het einde van het bestel proces. U kunt nu al de ingevulde gegevens controleren en de bestelling bevestigen. Zodra de bestelling bevestigd is, ontvangt u van ons een email met de factuur.
Als extra controle, controleren onze medewerkers altijd uw bestelling en nemen bij vragen of onduidelijkheden contact met u op voordat uw bestelling wordt uitgevoerd.
Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?
Het gebeurt weleens dat u een fout maakt bij uw bestelling. Gebeurt dit, neem dan direct contact met ons op. Wij kunnen dan altijd uw bestelling aanpassen of annuleren.
Ik heb een vraag over de status van mijn bestelling
U kunt de status van uw bestelling volgen door in te loggen, uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen hiervoor.
In de sectie 'Mijn account' vindt u de status van uw bestelling onder de tab 'Mijn bestellingen'. U wordt ook via de email op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.