U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na ontvangst nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt daarna na goedkeuring het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u vooraf contact met ons opnemen via [email protected].
De werkwijze voor retournering is als volgt:
u stuurt een email naar: [email protected] met vermelding van uw ordernummer en het te retourneren artikel
u ontvangt een email met retourinstructie
Alleen ongeopende, ongebruikte producten, in de orginele verpakking kunnen retour worden genomen.
u pakt het product - indien redelijkerwijs mogelijk - in originele staat, ongeopend en onbeschadigd in in de oorspronkelijke verpakking
alleen gefrankeerde retourzendingen, worden in ontvangst genomen
u stuurt het product binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst terug naar:
Zoncomfort Nederland T.a.v. afdeling service
Urkhovenseweg 43 - 5641KB - Eindhoven
Uitzonderingen retourneren
Let op: Uitsluiting van het herroepingsrecht is mogelijk:
a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar;
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. die snel kunnen bederven of verouderen;
F.waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
g.voor software en licenties waarvan de consument gebruik heeft gemaakt of verbroken;
h.wanneer vooraf anders is overeengekomen;
I. wanneer het product speciaal voor u is besteld.
Terugbetaling
Als u een product binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd heeft en voldaan heeft aan de retourneringsvoorwaarden, krijgt u het aankoopbedrag van dat product binnen 14 dagen na het ontvangen van uw retourzending teruggestort op de rekening die ook bij het betalen is gebruikt.Als wij het artikel niet retour kunnen nemen, dan krijgt u daar een bericht met uitleg over.
Ik heb een vraag over de verzending en/of levering
Neem contact met ons op middels de mail, het contactformulier of bel ons lokaal op telefoonnummer 085-4018239
Klachtmelding
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Indien u een klacht heeft richting Zoncomfort Nederland dient u dat schriftelijk in te dienen bij Zoncomfort Nederland. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, emailadres en ordernummer naar:
Zoncomfort Nederland t.a.v. Afdeling service
Urkhovenseweg 43
5641KB
Eindhoven
Bij Zoncomfort Nederland ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Zoncomfort Nederland binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Zoncomfort Nederland zal reageren op de klacht per email.